În calitate de MVNE, Veridian Systems funcționează ca o interfață între operatorii mobili virtuali (MVNO) și operatorii mobili tradiționali (MNO), facilitând şi gestionând relațiile de afaceri dintre aceștia. Platforma Veridian permite operatorilor mobili virtuali să se lanseze pe piață cu investiții financiare minime, fără a fi necesară atragerea de resurse cu expertiză în domeniul telecom, iar operatorilor mobili tradiționali să gestioneze cu ușurință parteneriatele cu operatori mobili virtuali multipli, fără investiții adiționale.

Arhitectura platformei Veridian

Arhitectura

 
Legenda:

Sistemul de business

  • Managementul clienților – sistem de tip CRM care permite gestionarea informațiilor și a relației cu utilizatorii
  • Rapoarte de business – platformă de raportare care oferă operatorului virtual vizibilitate asupra performanței afacerii; sistemul permite personalizarea rapoartelor și definirea unora noi
  • Managementul partenerilor – permite definirea rețelei de parteneri și distribuitori, urmărirea vănzărilor și calculul comisioanelor către parteneri
  • Gestionarea ofertelor / produselor – sistem care permite definirea pachetelor de servicii oferite pe piață
  • Portal „Contul meu” – aplicație Web care permite utilizatorilor să își gestioneze contul personal, să își personalizeze serviciile și să urmărească istoricul de plăți și de apeluri
  • Gestiunea cartelelor SIM și a numerelor – gestionează ciclul de viață al cartelelor SIM, de la producerea lor pănă la punerea pe piață și dezactivarea lor; de asemenea, acest modul implementează procesul necesar portabilității numerelor

Platformă prepaid

  • Managementul cartelelor valorice – sistem folosit pentru definirea și producerea de vouchere valorice pentru încărcarea contului prepaid sau pentru plăți
  • Tarifare – sistem de definire și calculare în timp real a tarifelor pentru servicii
  • OCS – sistem de taxare în timp real
  • Applicații USSD / SMS – aplicații bazate pe SMS sau mesaje USSD (de tip *100#) folosite de utilizatori pentru obținerea de informații sau gestionarea contului propriu
  • Sistem loializare clienți – aplicație care permite definirea, lansarea, monitorizarea și măsurarea campaniilor promoționale și de loializare
  • Gestiunea conturilor – sistem de gestionare a conturilor de abonați prepaid
  • IN / SCP – sistem de tip Intelligent Network care gestionează / controlează serviciile de voce
  • Sincronizare date utilizatori – nivel de integrare care permite sincronizarea configurațiilor de servicii între operatorul mobil virtual și operatorul gazdă
  • Semnalizare – sistemul de semnalizare SS7 și IP necesar integrării cu infrastructura operatorului mobil gazdă pentru gestionarea în timp real a serviciilor de voce, SMS / MMS și Internet mobil

Operatorul mobil gazdă

  • Interfață de provizionare – sistem IT necesar integrării cu operatorul virtual pentru sincronizarea configurațiilor de servicii
  • MSC (Mobile Switching Centre) – sistem de comutare pentru apelurile de voce
  • GGSN (Gateway GPRS Service Node) – sistem care gestionează traficul de Internet mobil
  • MMSC (MultiMedia Service Centre) – sistem care permite livrarea de mesaje MMS
  • SMSC (Short Message Service Centre) – sistem care permite livrarea de mesaje SMS
  • HLR (Home Location Register) – baza de date centrală a operatorului mobil gazdă
Veridian Systems vă pune la dispoziţie o platformă tehnologică completa şi modernă care asigură lansarea rapidă şi cu investiţii reduse, precum şi gestionarea facilă a MVNO-urilor.


Beneficii oferite de Veridian:

  • Nu necesită investiții majore din partea operatorilor mobili virtuali
  • Lansare rapidă a serviciilor pe piață
  • Integrare facilă bazată pe interfețe standard
  • Gestionarea integrată a funcționalităților
  • Interfață intuitivă de configurare și administrare a tarifelor și a clienților
  • Opțiuni diversificate de creare tarife
  • Flexibilitate crescută în crearea serviciilor
  • Scalabilitate
  • High availability – arhitectură redundantă, performantă și tolerantă la erori
  • Functionalități avansate – sisteme BSS / OSS, de asistență clienți etc.