În era informaţiei şi a vitezei telefonul mobil a devenit indispensabil în viata de zi cu zi. De aceea companii din diverse industrii (retail, energie etc.) au făcut pasul de a intra pe piaţa serviciilor de telefonie mobilă pentru completarea portofoliului de servicii şi pentru retenţia clientilor.

Veridian System vă pune la dispoziţie o platforma pre-paid/post-paid şi serviciile de telefonie mobilă necesare pentru a vă completa produsele şi serviciile, conform cerinţelor pieţei, prin soluţia MVNO.

1. Platforma de servicii – totul într-un singur loc, pentru  a deveni operator mobil virtual

În calitate de MVNE/A (Mobile Virtual Network Enabler/Aggregator), Veridian Systems funcționează ca o interfață tehnică şi comercială între operatorii mobili virtuali (MVNO) și operatorii mobili tradiționali (MNO), facilitând și gestionând relațiile de afaceri dintre aceștia.

Serviciile oferite de Veridian Systems au la bază o platformă tehnologică modernă și completă, care permite operatorilor mobili virtuali să se lanseze pe piață cu investiții financiare minime, fără a fi necesară atragerea de resurse cu expertiză în domeniul telecom. De asemenea, pe baza platformei Veridian, operatorii mobili tradiționali gestionează cu ușurință parteneriatele cu operatori mobili virtuali multipli, fără investiții suplimentare. Platforma Veridian este modulară, flexibilă și permite o lansare rapidă a serviciilor pe piață. Aceasta are o arhitectură redundantă performantă și tolerantă la erori și poate fi integrată ușor, pe bază de interfețe standard, cu orice tip de rețea și sistem de business.

Platforma Veridian funcționează pe două niveluri: un sistem de business și o platformă tehnologică.

Sistemul de business este utilizat de operatorul mobil virtual pentru implementarea și urmărirea proceselor de activitate, furnizând totodată suportul informațional pentru deciziile de business.

Principalele funcționalități asigurate sunt:

  • Managementul Clienților (CRM) – gestionarea informațiilor despre utilizatori și a relației cu aceștia
  • Managementul partenerilor/distribuției – definirea rețelei de parteneri și distribuitori, urmărirea vânzărilor, calculul comisioanelor către parteneri
  • Gestionarea ofertelor/produselor – definirea pachetelor de servicii oferite
  • Gestionarea cartelelor SIM/numerelor – gestionarea cartelelor SIM de la producție la punerea pe piață și dezactivarea acestora; implementarea procesului necesar pentru portabilitatea numerelor
  • Portal „Contul meu” – aplicație web prin care utilizatorii își pot gestiona contul personal, personaliza serviciile și urmări istoricul de plăți și de apeluri
  • Generarea de rapoarte – platformă intuitivă de raportare privind performanța activității

Notă: La cerere putem să vă oferim şi soluţia de PostPaid. Pentru detalii vă rugăm să ne contactaţi aici

Platforma tehnologică este gestionată de Veridian Systems și este utilizată pentru implementarea deciziilor de business la nivel tehnic. Funcționalitățile platformei tehnologice asigură managementul operațional al tuturor proceselor de business, acestea fiind următoarele:

  • Sistem IN/SCP – gestionarea/controlul serviciilor de voce
  • Sistem de tarifare în timp real – definirea și calculul tarifelor pentru serviciile utilizate de clienții fiecărui MVNO găzduit de platformă
  • OCS (Online Charging System) – sistem de taxare în timp real (cicluri de facturare flexibile pentru clienți persoane fizice și juridice)
  • IVR – meniu vocal prin care clienții pot obține informații despre contul propriu și prin care îl pot administra
  • Aplicații USSD/SMS – aplicații bazate pe SMS sau mesaje USSD (de tip *100#) folosite de utilizatori pentru obținerea de informații sau pentru administrarea propriului cont
  • Managementul cartelelor valorice – definirea și producerea de vouchere valorice (diferite tipuri, valori) pentru încărcarea contului prepaid sau pentru plăți
  • Sistem de loializare – aplicație care permite definirea, lansarea, monitorizarea și măsurarea campaniilor promoționale și de loializare
  • Gestionare conturi – gestionarea conturilor de abonați prepaid
  • Sincronizare date utilizatori – nivel de integrare care permite sincronizarea configurațiilor de servicii între operatorul mobil virtual și operatorul gazdă
  • Semnalizare – sistemul de semnalizare SS7 și IP necesar integrării cu infrastructura operatorului mobil gazdă pentru gestionarea în timp real a serviciilor de voce, SMS / MMS și Internet mobil

Platforma oferită de Veridian Systems asigură operatorilor mobili virtuali toate funcționalitățile necesare pentru ca aceștia să își creeze propriile produse și servicii de comunicații mobile, sub brand propriu, precum și planurile tarifare pentru utilizatorii de tip prepaid. Pe baza acestor funcționalități, operatorii mobili virtuali își vor putea defini strategia de vânzare și de distribuție, vor avea informații complete despre publicul țintă și segmentele de piață vizate, pe baza cărora vor dezvolta campanii de marketing, de achiziție și de loializare eficiente. În plus, toate procesele ce țin de facturare, plăți, management al clienților și al partenerilor vor fi gestionate cu ușurință și urmărite în timp real.

2.     Serviciile de telefonie mobile

În baza acordului semnat cu operatorul gazda,  Veridian System furnizează următoarele servicii:

  • Achiziţia şi managementul cardurilor SIM
  • Servicii / Trafic de voce şi date/SMS cu acoperire naţională şi internaţională
  • Servicii de roaming

 

V-am trezit interesul? Daca da, contactaţi-ne aici, pentru a stabili o întâlnire în care să identificam şi să detaliem noul canal de dezvoltare al businessului dvs.

 

    Piața de telefonie mobilă – o oportunitate greu de refuzat

    Publicat pe 12-07-2012

    Numărul utilizatorilor de telefonie mobilă a ajuns, la nivel global, la 5,3 miliarde în 2010 și se estimează că va ajunge la peste 7,5 miliarde până la sfârșitul lui 2015. În ciuda situației economice dificile din anii 2008-2011, rezultatele financiare ale operatorilor cunosc de la an la an o ușoară creștere, mai puțin în cazul celor din Europa. Cu toate că s-a înregistrat o creștere semnificativă a serviciilor de date, serviciile de voce generează în continuare cea mai…

    Mai mult

    Venituri crescute pe baza oportunităților oferite de MVNE

    Publicat pe 12-07-2012

    În mod tradițional, facilitatorii de rețea mobilă virtuală (MVNE) au fost percepuți ca având un rol complementar, de furnizare a „componentei abstracte” din cadrul operatorilor de rețea gazdă. Pe lângă furnizarea infrastructurii, MVNE-urile sprijină operatorii mobili virtuali cu experiență telecom limitată și pe aceia care nu doresc să dețină controlul asupra elementelor de rețea, reducându-le volumul de operațiuni prin gestionarea serviciilor de facturare, de…

    Mai mult

    Modele de afacere și abordarea de marketing MVNO

    Publicat pe 13-07-2012

    Există mai multe modele de afacere pentru operatorii mobili virtuali; fiecare companie, însă, trebuie să găsească propria rețetă pentru succes. 1. Operatori virtuali de tip discount Aproape un sfert din operatorii mobili virtuali au adoptat acest model. Oferta lor include atât servicii clasice de voce și SMS, avantajoase ca preț, disponibile pentru clienții prepaid/postpaid, cât și telefoane mobile accesibile. În ceea ce privește sustenabilitatea pe termen lung, această…

    Mai mult

    Canibalizare – mit sau realitate?

    Publicat pe 13-07-2012

    Pe piețele telecom mature, în momentul liberalizării, operatorii mobili au fost îngrijorați de amenințarea pe care operatorii mobili virtuali (MVNO) o puteau reprezenta pentru business-ul lor tradițional. Există, însă, o mulțime de motive pentru care operatorii mobili nu ar trebui să se simtă amenințați de MVNO, iar operatorii mobili virtuali care încep negocierile cu un operator mobil tradițional ar trebuie să aibă aceste argumente la îndemână. De fapt, operatorii…

    Mai mult

    Strategia de afaceri – cheia succesului

    Publicat pe 13-07-2012

    Înainte de lansarea pe piață, operatorii mobili virtuali trebuie să ia în considerare faptul că va trece cel puțin un an înainte de a atinge pragul de rentabilitate. Lansarea unui MVNO este, de obicei, precedată de o perioadă de 6-12 luni de costuri pentru intrarea pe piață. În plus, ei trebuie să ia în considerare costurile de atragere de clienți post-lansare, care variază de la țară la țară. Aceste costuri pot întârzia apariția câștigurilor operaționale (EBITDA)…

    Mai mult

    Planificarea strategică a operatorilor mobili virtuali

    Publicat pe 14-07-2012

    Ulterior identificării celui mai potrivit model operațional, companiille interesate să intre pe piața operatorilor virtuali trebuie să găsească soluții pragmatice pentru numeroasele probleme și provocări care apar înainte și după lansare, în același timp cu creșterea bazei de clienți. Provocări și riscuri la intrarea pe piață Chiar dacă reglementările din domeniu sunt din în ce mai favorabile din punct de vedere strategic, operatorii mobili virtuali sunt încă…

    Mai mult

    Modele operaționale ale operatorilor mobili virtuali

    Publicat pe 15-07-2012

    Operatorii mobili virtuali (MVNO) sunt furnizori de servicii de comunicații mobile care au propria bază de clienți, dar nu și infrastructură telecom proprie. Pentru a oferi aceste servicii, ei închiriază și utilizează elemente de rețea ale unui operator de telefonie mobilă. O gamă largă de modele operaționale MVNO au fost testate de-a lungul timpului, începând cu „categoria ușoară” a operatorului mobil virtual simplu, de tip „distribuitor” - care revinde, în…

    Mai mult